Karolina Rogulska
Jestem pedagogiem specjalnym, którego pasją jest praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na Akademii Pedagogiki Specjalnej ukończyłam studia magisterskie na kierunku – pedagogika specjalna o specjalności edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem oraz pedagogikę wczesnoszkolną. Obecnie pracuję jako terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz terapeuta osób ze spektrum autyzmu. Również specjalizuję się w pracy z dziećmi posługującymi się komunikacją alternatywną.
Jaśmina Wesołowska
Jestem oligofrenopedagogiem i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Od ponad dwunastu lat z pasją oddaję się pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, także ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Najważniejsza w pracy jest dla mnie konsekwencja i zaangażowanie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z podopiecznymi. Doświadczenie zawodowe zdobywałam jako pedagog szkolny i wychowawca w świetlicy środowiskowej. Od kilku lat spełniam się w pracy z dziećmi z klas 1-3, będąc mentorem oraz nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Dodatkowo, dzięki ukończonym kursom i szkoleniom prowadzę także na co dzień terapię ręki oraz zajęcia Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Beata Światłowska
Jestem psychologiem. Od ponad trzech lat pracuję z dziećmi i młodzieżą z diagnozą Całościowego Zaburzenia Rozwoju, ADHD, Spektrum Autyzmu oraz z Niepełnosprawnością Sprzężoną. W mojej pracy najważniejsza jest dla mnie atmosfera bezpieczeństwa oparta na akceptacji i wyrozumiałości.
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i konferencjach. Jestem również w trakcie czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo – behawioralnym. W swojej pracy podlegam regularnej superwizji.
Dominika Krata
Jestem psychologiem dzieci i młodzieży, trenerem umiejętności miękkich. Specjalizuję się w pracy terapeutycznej i rozwojowej z dziećmi i młodzieżą. Prowadzę także konsultacje wychowawcze dla rodziców.
Bliski jest mi nurt humanistyczny, pracuję w oparciu o Porozumienie bez przemocy (NVC), które uczy świadomości emocji i kryjących się pod nimi potrzeb oraz komunikowania się w zgodzie ze sobą i otoczeniem. Ważne jest dla mnie podejście Rodzicielstwa bliskości. Uzupełniam to obecną w swoim życiu praktyką Uważności, która umożliwia większą świadomość tego, co się dzieje w ciele, umyśle i z emocjami, stwarzając dzięki temu przestrzeń do zrozumienia i zmiany.
Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (w tym ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi), a także rodzicami zdobywałam jako psycholog w Akademii Dobrej Edukacji, poradni Kalm – Centrum Psychoterapii i rozwoju, a także jako terapeuta środowiskowy w Stowarzyszeniu Terapeutów oraz terapeuta i trener TUS w Fundacji Scolar. Pracowałam też z dziećmi w wieku przedszkolnym jako psycholog w Niepublicznym Przedszkolu „Przedszkolada” oraz jako asystent terapeuty w Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji Synapsis. Dodatkowo jestem koordynatorem projektu Senstywyni.pl (cel projektu: aktywizowanie osób wrażliwych) w ramach, którego współprowadziłam spotkania (rozmowy) tematyczne oraz warsztaty rozwojowe (praca z ciałem i ruchem, komunikacja empatyczna w podejściu NVC)
Małgorzata Kamińska
Jestem nauczycielem wczesnoszkolnym, oligofrenopedagogiem. Najważniejsze dla mnie w pracy z dziećmi jest zbudowanie pozytywnej relacji z dzieckiem, pochylenie się nad jego trudnościami i potrzebami. Z każdym dzieckiem pracuję indywidualnie. Metody i formy pracy dobieram do potrzeb konkretnego dziecka. Zawsze jestem zaangażowana i cierpliwa. Pokazuję dzieciom, że nikt nie jest doskonały i, że dorośli też mogą czegoś nie wiedzieć. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolu integracyjnym jak i w świetlicy szkolnej.
Agata Pyśk
Jestem terapeutką pedagogiczną, terapeutką integracji sensorycznej, trenerką TUS. Uzyskałam szereg kwalifikacji między innymi do diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z dysleksją, dysortografią, dysgrafią i dyskalkulią. Zdobywałam doświadczenie w różnych placówkach edukacyjnych. Jestem terapeutką pedagogiczną prowadzącą zajęcia w szkole. Ponadto pracuję w Centrum Diagnozy, Terapii i Szkoleń SENSOMI. Dodatkowo prowadziłam ćwiczenia ze studentami pedagogiki w ramach specjalności “Terapia pedagogiczna z elementami Integracji sensorycznej”. Dbam o rozwijanie swoich kompetencji, poszerzanie uprawnień oraz o to, aby dzieci czuły się na zajęciach jak najlepiej. Spotykam się z przychylnymi słowami odnośnie profesjonalizmu i zaangażowania od rodziców, co motywuje mnie do nieustannej pracy.
Lucyna Kasprzak – jestem pedagogiem, nauczycielem wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego oraz logopedą. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Wiedzę i doświadczenie zdobywałam diagnozując i prowadząc terapię logopedyczną w przedszkolach, szkołach podstawowych, placówkach kształcenia specjalnego, poradni psychologiczno- pedagogicznej, ośrodku wczesnej interwencji oraz prowadząc od 2015 roku swój prywatny Gabinet Logopedyczny w Poznaniu i Warszawie. Logopedia to dla mnie przede wszystkim pasja. Wierzę, że dobra atmosfera i chęć do pracy to połowa sukcesu terapii. Dlatego każdą relację z pacjentem traktuję indywidualnie i buduję ją na wzajemnym zaufaniu i akceptacji.